Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Watsons
|
72,22% |
5 |
|
2. |
1 |
Eva |
44,44% |
3,08 |
|
3. |
4 |
Космо |
33,33% |
2,31 |
|
4. |
3 |
ProStor |
22,22% |
1,54 |
|
4. |
|
Брокард
|
22,22% |
1,54 |
|
6. |
5 |
Bonjour
|
16,67% |
1,15 |
|
7. |
5 |
Ів Роше
|
11,11% |
0,77 |
|
7. |
~ |
Бомонд |
11,11% |
0,77 |
|
9. |
5 |
Роксолана |
5,56% |
0,38 |
|
–. |
|
Glossary |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Solo |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Біла Ворона |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Цептер |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|