«Фаворити Успіху» logo Мережа косметико-парфумерних магазинів :: Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Eva  43,75% 5
1. Watsons  43,75% 5
3. Брокард  37,50% 4,29
4.
2
Космо  21,88% 2,50
5.
4
ProStor  18,75% 2,14
6.
5
Ів Роше  15,63% 1,79
7.
6
Bonjour  12,50% 1,43
7.
5
Бомонд  12,50% 1,43
7.
6
Роксолана  12,50% 1,43
10.
~
Glossary  3,13% 0,36
10.
6
Solo  3,13% 0,36
10.
~
Цептер  3,13% 0,36

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/cosmetics-and-perfumery-store/?results=20154