Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Eva |
43,75% |
5 |
|
1. |
|
Watsons
|
43,75% |
5 |
|
3. |
|
Брокард
|
37,50% |
4,29 |
|
4. |
2 |
Космо |
21,88% |
2,50 |
|
5. |
4 |
ProStor |
18,75% |
2,14 |
|
6. |
5 |
Ів Роше
|
15,63% |
1,79 |
|
7. |
6 |
Bonjour
|
12,50% |
1,43 |
|
7. |
5 |
Бомонд |
12,50% |
1,43 |
|
7. |
6 |
Роксолана |
12,50% |
1,43 |
|
10. |
~ |
Glossary |
3,13% |
0,36 |
|
10. |
6 |
Solo |
3,13% |
0,36 |
|
10. |
~ |
Цептер |
3,13% |
0,36 |
|
–. |
6 |
Біла Ворона |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|