«Фаворити Успіху» logo Мережа косметико-парфумерних магазинів :: Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Eva  43,48% 5
2.
1
Watsons  39,13% 4,50
3. Космо  26,09% 3
4.
5
ProStor  23,91% 2,75
4. Брокард  23,91% 2,75
6.
7
Bonjour  10,87% 1,25
7.
6
Ів Роше  8,70% 1
7.
8
Бомонд  8,70% 1
9.
10
Solo  4,35% 0,50
10. Glossary  2,17% 0,25
10. Біла Ворона  2,17% 0,25
10. Роксолана  2,17% 0,25
10.
9
Цептер  2,17% 0,25

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/cosmetics-and-perfumery-store/?results=20161