«Фаворити Успіху» logo Мережа косметико-парфумерних магазинів :: Результати народного голосування за 3 квартал 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2016 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Eva  38,60% 5
1. Watsons  38,60% 5
3.
4
Брокард  33,33% 4,32
4.
3
Космо  29,82% 3,86
5.
4
ProStor  17,54% 2,27
6. Ів Роше  15,79% 2,05
7.
6
Бомонд  10,53% 1,36
8.
5
Bonjour  7,02% 0,91
9. Пані  3,51% 0,45
10.
~
Solo  1,75% 0,23

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/cosmetics-and-perfumery-store/?results=20163