«Фаворити Успіху» logo Мережа косметико-парфумерних магазинів :: Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Watsons  42,37% 5
2.
1
Eva  33,90% 4
3.
2
Брокард  27,12% 3,20
4. ProStor  18,64% 2,20
5. Ів Роше  15,25% 1,80
5.
3
Космо  15,25% 1,80
7.
6
Bonjour  5,08% 0,60
8. Пані  3,39% 0,40
9.
7
Glossary  1,69% 0,20
9.
7
Solo  1,69% 0,20
9.
6
Бомонд  1,69% 0,20

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/cosmetics-and-perfumery-store/?results=20164