Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Watsons
|
42,37% |
5 |
|
2. |
1 |
Eva |
33,90% |
4 |
|
3. |
2 |
Брокард
|
27,12% |
3,20 |
|
4. |
|
ProStor |
18,64% |
2,20 |
|
5. |
|
Ів Роше
|
15,25% |
1,80 |
|
5. |
3 |
Космо |
15,25% |
1,80 |
|
7. |
6 |
Bonjour
|
5,08% |
0,60 |
|
8. |
|
Пані |
3,39% |
0,40 |
|
9. |
7 |
Glossary |
1,69% |
0,20 |
|
9. |
7 |
Solo |
1,69% |
0,20 |
|
9. |
6 |
Бомонд |
1,69% |
0,20 |
|
–. |
|
Біла Ворона |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Роксолана |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
Цептер
|
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|