«Фаворити Успіху» logo Мережа косметико-парфумерних магазинів :: Результати народного голосування 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2016 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Watsons  39,90% 5
2. Eva  37,93% 4,79
3.
4
Брокард  27,09% 3,35
4.
3
Космо  23,65% 3,02
5. ProStor  18,72% 2,33
6. Ів Роше  14,29% 1,80
7.
8
Bonjour  9,36% 1,27
8.
7
Бомонд  8,87% 1,22
9.
10
Solo  2,46% 0,32
10. Пані  1,97% 0,29
11.
13
Glossary  1,48% 0,20
12.
11
Біла Ворона  0,49% 0,06
12.
9
Роксолана  0,49% 0,06
12. Цептер  0,49% 0,06

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2016 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Мережа косметико-парфумерних магазинів».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/cosmetics-and-perfumery-store/?results=2016U