Результати народного голосування за 3 квартал 2018 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
4 |
Космо
|
48,15% |
5 |
|
2. |
|
Watsons |
19,75% |
2,05 |
|
3. |
1 |
Eva
|
16,05% |
1,67 |
|
4. |
3 |
Брокард
|
13,58% |
1,41 |
|
5. |
~ |
Ів Роше
|
12,35% |
1,28 |
|
6. |
4 |
ProStor
|
11,11% |
1,15 |
|
7. |
5 |
Бомонд |
4,94% |
0,51 |
|
8. |
~ |
Біла Ворона |
3,70% |
0,38 |
|
8. |
~ |
Роксолана |
3,70% |
0,38 |
|
10. |
|
Dzintars |
2,47% |
0,26 |
|
10. |
5 |
L’Occitane
|
2,47% |
0,26 |
|
10. |
5 |
Solo |
2,47% |
0,26 |
|
13. |
~ |
Glossary |
1,23% |
0,13 |
|
13. |
|
Niche |
1,23% |
0,13 |
|
13. |
5 |
Пані |
1,23% |
0,13 |
|
13. |
~ |
Цептер
|
1,23% |
0,13 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|