Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Eva
|
55,17% |
5 |
|
2. |
1 |
Watsons
|
34,48% |
3,13 |
|
3. |
5 |
ProStor |
31,03% |
2,81 |
|
4. |
|
Ів Роше
|
20,69% |
1,88 |
|
4. |
6 |
Брокард
|
20,69% |
1,88 |
|
4. |
3 |
Космо |
20,69% |
1,88 |
|
7. |
|
Dzintars |
3,45% |
0,31 |
|
7. |
9 |
Glossary |
3,45% |
0,31 |
|
7. |
8 |
L’Occitane |
3,45% |
0,31 |
|
7. |
9 |
Niche |
3,45% |
0,31 |
|
7. |
9 |
Пані |
3,45% |
0,31 |
|
–. |
|
Solo |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Біла Ворона |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
Бомонд |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Роксолана |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Цептер
|
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|