Результати народного голосування 2019 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Eva
|
50,00% |
5 |
|
2. |
3 |
Watsons
|
40,48% |
4,16 |
|
3. |
4 |
ProStor |
26,98% |
2,70 |
|
4. |
5 |
Брокард
|
25,40% |
2,61 |
|
5. |
6 |
Ів Роше
|
22,22% |
2,09 |
|
6. |
1 |
Космо |
18,25% |
1,91 |
|
7. |
8 |
L’Occitane |
3,17% |
0,35 |
|
8. |
12 |
Niche |
3,17% |
0,34 |
|
9. |
13 |
Solo |
3,97% |
0,33 |
|
10. |
11 |
Dzintars |
3,17% |
0,245 |
|
11. |
10 |
Пані |
2,38% |
0,236 |
|
12. |
7 |
Бомонд |
2,38% |
0,217 |
|
13. |
15 |
Біла Ворона |
2,38% |
0,209 |
|
14. |
16 |
Glossary |
1,59% |
0,136 |
|
15. |
9 |
Роксолана |
0,79% |
0,054 |
|
–. |
14 |
Цептер
|
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Мережа косметико-парфумерних магазинів». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|