«Фаворити Успіху» logo Мережа косметико-парфумерних магазинів :: Результати народного голосування 2019 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2019 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Eva  50,00% 5
2.
3
Watsons  40,48% 4,16
3.
4
ProStor  26,98% 2,70
4.
5
Брокард  25,40% 2,61
5.
6
Ів Роше  22,22% 2,09
6.
1
Космо  18,25% 1,91
7.
8
L’Occitane  3,17% 0,35
8.
12
Niche  3,17% 0,34
9.
13
Solo  3,97% 0,33
10.
11
Dzintars  3,17% 0,245
11.
10
Пані  2,38% 0,236
12.
7
Бомонд  2,38% 0,217
13.
15
Біла Ворона  2,38% 0,209
14.
16
Glossary  1,59% 0,136
15.
9
Роксолана  0,79% 0,054

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Мережа косметико-парфумерних магазинів».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/cosmetics-and-perfumery-store/?results=2019U