Поточні результати голосування Інтернет-аудиторії у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа косметико-парфумерних магазинів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
Eva |
100,00% |
5 |
|
2. |
Glossary |
33,33% |
1,67 |
|
2. |
L’Occitane |
33,33% |
1,67 |
|
2. |
Niche |
33,33% |
1,67 |
|
2. |
Watsons
|
33,33% |
1,67 |
|
2. |
Брокард
|
33,33% |
1,67 |
|
–. |
Dzintars |
0,00% |
0 |
|
–. |
ProStor
|
0,00% |
0 |
|
–. |
Solo |
0,00% |
0 |
|
–. |
Ів Роше
|
0,00% |
0 |
|
–. |
Біла Ворона |
0,00% |
0 |
|
–. |
Бомонд |
0,00% |
0 |
|
–. |
Космо |
0,00% |
0 |
|
–. |
Пані |
0,00% |
0 |
|
–. |
Роксолана |
0,00% |
0 |
|
–. |
Цептер |
0,00% |
0 |
| |
|
Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом
на 24.11.2024 5:04:15 і не є остаточним.
Забороняється використання та перепублікація результатів незавершеного голосування без посилання на джерело інформації,
а також без пояснення методики конкурсу «Фаворити Успіху» та обов’язкової примітки про те,
що голосування все ще триває і даний результат не є фінальним. На цей рейтинг можна впливати, залучаючи до опитування нових
респондентів, своїх друзів і знайомих, які в свою чергу зможуть вказати у голосуванні власні уподобання, висловлюючи таким
чином довіру до обранимх учасників. |
|