«Фаворити Успіху» logo Мережа магазинів косметики, парфумерії та товарів для дому :: Результати народного голосування за 1 квартал 2012 року
© FAVOR.com.ua
 
Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2012 рік.
Результати народного голосування за 1 квартал 2012 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Мережа магазинів косметики, парфумерії та товарів для дому
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
3
Watsons  36,36% 5
2.
4
ProStor  33,33% 4,58
3.
1
Eva  27,27% 3,75
4.
6
Дінь-Дінь  24,24% 3,33
4.
2
Космо  24,24% 3,33
6.
5
Біла Ворона  9,09% 1,25

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/cosmetics-fragrances-home-furnishings/?results=20121