Поточні результати голосування Інтернет-аудиторії у категорії Доставка і перевезення / Доставка товарів із зарубіжних Інтернет-магазинів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
Нова пошта
|
66,67% |
5 |
|
2. |
DHL |
33,33% |
2,50 |
|
2. |
Express mail |
33,33% |
2,50 |
|
2. |
Міст Експрес |
33,33% |
2,50 |
|
–. |
TMM Express |
0,00% |
0 |
|
–. |
Ukraine Express |
0,00% |
0 |
| |
|
Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом
на 21.11.2024 23:58:13 і не є остаточним.
Забороняється використання та перепублікація результатів незавершеного голосування без посилання на джерело інформації,
а також без пояснення методики конкурсу «Фаворити Успіху» та обов’язкової примітки про те,
що голосування все ще триває і даний результат не є фінальним. На цей рейтинг можна впливати, залучаючи до опитування нових
респондентів, своїх друзів і знайомих, які в свою чергу зможуть вказати у голосуванні власні уподобання, висловлюючи таким
чином довіру до обранимх учасників. |
|