Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії Магазини техніки / Супермаркет електронної цифрової техники
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
 |
I квартал (січень—березень) |
 |
II квартал (квітень—червень) |
 |
III квартал (липень—вересень) |
 |
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
City.com
|
69,57% |
5 |
 |
2. |
|
Protoria
|
21,74% |
1,56 |
 |
3. |
|
Noутбукеr |
17,39% |
1,25 |
 |
4. |
|
MOYO |
8,70% |
0,63 |
 |
4. |
|
Ringoo
|
8,70% |
0,63 |
 |
6. |
|
IStore |
4,35% |
0,31 |
 | |
 |
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|