Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2010 рік.
Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Merx
42,86%
5
1.
3
Меблі для дому
42,86%
5
3.
2
ЛВС
21,43%
2,50
4.
3
Grand
14,29%
1,67
4.
5
Браун
14,29%
1,67
4.
~
Екмі-меблі
14,29%
1,67
4.
5
Енран
14,29%
1,67
4.
1
Прогрес
14,29%
1,67
9.
~
Віола Плюс
7,14%
0,83
9.
5
Меблі Р.К.С.
7,14%
0,83
9.
~
Оскар
7,14%
0,83
9.
5
Флеш
7,14%
0,83
9.
5
Шатура
7,14%
0,83
9.
~
Яворина
7,14%
0,83
–.
4
Aматі
0,00%
0
–.
4
Milli
0,00%
0
–.
Іврус
0,00%
0
–.
Артіс
0,00%
0
–.
5
Біомеблі
0,00%
0
–.
Бронт-Киев
0,00%
0
–.
Дует
0,00%
0
–.
5
Каштан
0,00%
0
–.
4
Киянка Nova
0,00%
0
–.
Лівс
0,00%
0
–.
Одеон
0,00%
0
–.
Сила
0,00%
0
–.
Снайт
0,00%
0
–.
5
Чайка
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.