Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2011 рік.
Результати народного голосування за 1 квартал 2011 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Каштан
39,13%
5
2.
4
Киянка Nova
34,78%
4,44
3.
1
Merx
30,43%
3,89
4.
~
Екмі-меблі
21,74%
2,78
4.
~
Меблі для дому
21,74%
2,78
4.
2
Прогрес
21,74%
2,78
7.
~
Біомеблі
17,39%
2,22
8.
4
Grand
13,04%
1,67
8.
4
ЛВС
13,04%
1,67
8.
~
Меблі Р.К.С.
13,04%
1,67
8.
4
Флеш
13,04%
1,67
12.
4
Енран
8,70%
1,11
13.
4
Браун
4,35%
0,56
13.
3
Віола Плюс
4,35%
0,56
13.
2
Оскар
4,35%
0,56
13.
4
Снайт
4,35%
0,56
–.
Aматі
0,00%
0
–.
4
Milli
0,00%
0
–.
Іврус
0,00%
0
–.
Артіс
0,00%
0
–.
Бронт-Киев
0,00%
0
–.
Дует
0,00%
0
–.
2
Лівс
0,00%
0
–.
Одеон
0,00%
0
–.
Сила
0,00%
0
–.
4
Чайка
0,00%
0
–.
Шатура
0,00%
0
–.
Яворина
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.