Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2014 рік.
Результати народного голосування за 2 квартал 2014 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Merx
66,67%
5
2.
3
Браун
16,67%
1,25
2.
4
Екмі-меблі
16,67%
1,25
2.
Каштан
16,67%
1,25
2.
~
ЛВС
16,67%
1,25
2.
4
Меблі для дому
16,67%
1,25
2.
4
Меблі Р.К.С.
16,67%
1,25
–.
Aматі
0,00%
0
–.
Milli
0,00%
0
–.
Іврус
0,00%
0
–.
Артіс
0,00%
0
–.
Біомеблі
0,00%
0
–.
Бронт-Киев
0,00%
0
–.
Віола Плюс
0,00%
0
–.
Дует
0,00%
0
–.
2
Енран
0,00%
0
–.
4
Киянка Nova
0,00%
0
–.
Лівс
0,00%
0
–.
Оскар
0,00%
0
–.
3
Прогрес
0,00%
0
–.
Сила
0,00%
0
–.
Снайт
0,00%
0
–.
3
Флеш
0,00%
0
–.
Чайка
0,00%
0
–.
Шатура
0,00%
0
–.
Яворина
0,00%
0
–.
Grand
0,00%
0
–.
Одеон
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.