Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2015 рік.
Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Браун
30,77%
5
2.
Merx
23,08%
3,75
2.
~
Екмі-меблі
23,08%
3,75
–.
2
Меблі для дому
23,08%
3,75
4.
1
Каштан
15,38%
2,50
4.
2
ЛВС
15,38%
2,50
4.
2
Яворина
15,38%
2,50
–.
2
Чайка
15,38%
2,50
7.
2
Киянка Nova
7,69%
1,25
7.
~
Меблі Р.К.С.
7,69%
1,25
7.
~
Прогрес
7,69%
1,25
7.
~
Сила
7,69%
1,25
7.
~
Флеш
7,69%
1,25
–.
~
Біомеблі
7,69%
1,25
–.
~
Одеон
7,69%
1,25
–.
Aматі
0,00%
0
–.
Milli
0,00%
0
–.
Taburetka
0,00%
0
–.
Іврус
0,00%
0
–.
Артіс
0,00%
0
–.
Бронт-Киев
0,00%
0
–.
Віола Плюс
0,00%
0
–.
Дует
0,00%
0
–.
1
Енран
0,00%
0
–.
Лівс
0,00%
0
–.
Оскар
0,00%
0
–.
Снайт
0,00%
0
–.
Шатура
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.