Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2015 рік.
Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Merx
60,00%
5
2.
Taburetka
40,00%
3,33
2.
Яворина
40,00%
3,33
4.
~
Браун
20,00%
1,67
4.
2
Киянка Nova
20,00%
1,67
4.
~
Оскар
20,00%
1,67
4.
2
Прогрес
20,00%
1,67
4.
~
Флеш
20,00%
1,67
–.
~
Чайка
20,00%
1,67
–.
Aматі
0,00%
0
–.
Milli
0,00%
0
–.
Іврус
0,00%
0
–.
Артіс
0,00%
0
–.
Бронт-Киев
0,00%
0
–.
Віола Плюс
0,00%
0
–.
Дует
0,00%
0
–.
2
Екмі-меблі
0,00%
0
–.
Енран
0,00%
0
–.
Каштан
0,00%
0
–.
Лівс
0,00%
0
–.
ЛВС
0,00%
0
–.
Меблі Р.К.С.
0,00%
0
–.
Сила
0,00%
0
–.
Снайт
0,00%
0
–.
Шатура
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.