Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2015 рік.
Результати народного голосування 2015 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Merx
39,29%
5
2.
3
Яворина
28,57%
3,78
3.
4
Браун
28,57%
3,56
–.
4
Меблі для дому
14,29%
3,33
4.
3
Киянка Nova
17,86%
2,56
–.
7
Чайка
17,86%
2,22
5.
Taburetka
14,29%
2
6.
Екмі-меблі
14,29%
1,67
7.
2
Каштан
10,71%
1,33
–.
~
Біомеблі
3,57%
1,33
–.
~
Одеон
3,57%
1,33
8.
5
ЛВС
10,71%
1,11
9.
7
Прогрес
7,14%
0,78
9.
~
Флеш
7,14%
0,78
11.
~
Оскар
3,57%
0,44
12.
8
Меблі Р.К.С.
3,57%
0,33
12.
~
Сила
3,57%
0,33
–.
Aматі
0,00%
0
–.
Milli
0,00%
0
–.
Іврус
0,00%
0
–.
9
Артіс
0,00%
0
–.
Бронт-Киев
0,00%
0
–.
Віола Плюс
0,00%
0
–.
Дует
0,00%
0
–.
3
Енран
0,00%
0
–.
Лівс
0,00%
0
–.
Снайт
0,00%
0
–.
Шатура
0,00%
0
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2015 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Салон-магазин вітчизняних меблів».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.