Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2016 рік.
Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Merx
53,33%
5
2.
3
Каштан
20,00%
1,88
3.
1
Браун
13,33%
1,25
3.
2
Екмі-меблі
13,33%
1,25
3.
4
Киянка Nova
13,33%
1,25
6.
~
Taburetka
6,67%
0,63
6.
3
ЛВС
6,67%
0,63
6.
4
Меблі Р.К.С.
6,67%
0,63
6.
4
Прогрес
6,67%
0,63
6.
~
Снайт
6,67%
0,63
6.
3
Яворина
6,67%
0,63
–.
Aматі
0,00%
0
–.
Milli
0,00%
0
–.
Іврус
0,00%
0
–.
Артіс
0,00%
0
–.
Бронт-Киев
0,00%
0
–.
Віола Плюс
0,00%
0
–.
Дует
0,00%
0
–.
Енран
0,00%
0
–.
Лівс
0,00%
0
–.
Оскар
0,00%
0
–.
4
Сила
0,00%
0
–.
4
Флеш
0,00%
0
–.
Шатура
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.