Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2016 рік.
Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Merx
33,33%
5
2.
~
Енран
22,22%
3,33
2.
~
Каштан
22,22%
3,33
4.
~
Екмі-меблі
16,67%
2,50
4.
3
Киянка Nova
16,67%
2,50
4.
3
ЛВС
16,67%
2,50
7.
3
Taburetka
11,11%
1,67
7.
3
Браун
11,11%
1,67
7.
~
Лівс
11,11%
1,67
7.
МебельОК
11,11%
1,67
7.
~
Прогрес
11,11%
1,67
12.
~
Дует
5,56%
0,83
12.
~
Меблі Р.К.С.
5,56%
0,83
12.
~
Оскар
5,56%
0,83
12.
~
Снайт
5,56%
0,83
12.
~
Флеш
5,56%
0,83
12.
2
Яворина
5,56%
0,83
–.
Aматі
0,00%
0
–.
Milli
0,00%
0
–.
Іврус
0,00%
0
–.
Артіс
0,00%
0
–.
Бронт-Киев
0,00%
0
–.
Віола Плюс
0,00%
0
–.
Сила
0,00%
0
–.
Шатура
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.