Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року у категорії Доставка і перевезення / Доставка питної води
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Небесна Криниця |
36,36% |
5 |
|
2. |
3 |
Аляска |
27,27% |
3,75 |
|
2. |
3 |
Чиста Вода (ClearWater) |
27,27% |
3,75 |
|
4. |
|
АкваМаркет |
18,18% |
2,50 |
|
4. |
3 |
Еталон |
18,18% |
2,50 |
|
4. |
2 |
Райське Джерело |
18,18% |
2,50 |
|
7. |
4 |
Еко |
9,09% |
1,25 |
|
7. |
4 |
Карпаты-Киев |
9,09% |
1,25 |
|
7. |
|
Росинка
|
9,09% |
1,25 |
|
7. |
~ |
Україночка |
9,09% |
1,25 |
|
–. |
4 |
Activa |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Аквабаланс (Оболонь)
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Актива |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Водовоз |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кришталево-чиста питна вода |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Миколінська |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Оазис |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Ордана |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Орхідея |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Слобідська |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Талая вода |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|