Результати народного голосування за 3 квартал 2016 року у категорії Доставка і перевезення / Доставка питної води
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Аляска |
56,00% |
5 |
|
2. |
|
Небесна Криниця |
28,00% |
2,50 |
|
3. |
4 |
АкваМаркет |
16,00% |
1,43 |
|
4. |
3 |
Еталон |
12,00% |
1,07 |
|
4. |
3 |
Чиста Вода (ClearWater) |
12,00% |
1,07 |
|
6. |
4 |
Райське Джерело |
8,00% |
0,71 |
|
6. |
4 |
Україночка |
8,00% |
0,71 |
|
8. |
4 |
Аквабаланс (Оболонь)
|
4,00% |
0,36 |
|
8. |
~ |
Актива |
4,00% |
0,36 |
|
8. |
~ |
Водовоз |
4,00% |
0,36 |
|
8. |
4 |
Еко |
4,00% |
0,36 |
|
8. |
~ |
Кришталево-чиста питна вода |
4,00% |
0,36 |
|
8. |
4 |
Оазис |
4,00% |
0,36 |
|
8. |
~ |
Ордана |
4,00% |
0,36 |
|
8. |
~ |
Росинка
|
4,00% |
0,36 |
|
–. |
|
Activa |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Карпаты-Киев |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Миколінська |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Орхідея |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Пейвода (361-85-34) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Слобідська |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Талая вода |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|