«Фаворити Успіху» logo Хімчистка :: Підсумкові результати голосування 2009 року за інтегральною оцінкою
© FAVOR.com.ua
 
Підсумкові результати голосування 2009 року за інтегральною оцінкою у категорії
Життя міста / Сфера послуг / Хімчистка
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)

Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають: Споживачі (небайдужа громадськість), Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).

При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:

Діаграма вагомостей при розрахунку комплексного рейтингу Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали (середній за рік бал Споживачів × 0,4) + (бал Експертів × 0,4) + (бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1. UNMOMENTO  5
2.
8
Air Clean  3,00
3.
5
Чистий дім SV  2,23
4.
8
Американська хімчистка  1,98
5.
3
Європейска хімчистка  1,80
6.
10
Світанок України  1,72
7.
16
Clean Day  1,61
8.
4
Німецька хімчистка  1,57
9.
6
Італійська хімчистка  1,51
10.
7
Блиск  1,47
11.
~
АКСА-М  1,16
12.
2
Сіндерелла  1,12
13.
~
АллОн ЛТД  1,07
14.
13
Євроклінстайл  0,89
15.
11
Большая стирка  0,82
16. Alberti Angelo  0,60
16.
~
Shaden Group  0,60
18.
17
Волошка  0,55
19.
~
Ден  0,43
19.
~
Зенда  0,43
–.
~
Делікат  0,422
21.
9
Кравченя  0,415
21.
~
Пральний Дім  0,415
21.
14
Світлана  0,415
24.
15
Travel Clean  0,369
25.
14
Нью-Йоркська експрес хімчистка  0,362
25.
14
Хімчистка Ольги Бородич  0,362
27.
14
Оксамит  0,264
28.
17
Кортекс  0,231
28.
~
Крижинка  0,231
28.
~
Сезон  0,231
31.
~
Парріс  0,184
31.
~
Ювілейна  0,184
33.
~
Прогрес-Італія  0,132
33.
16
Хімчистка  0,132

Notice
Компанія, що посіла 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращою за оцінкою споживачів та найуспішнішою українською компанією 2009 року в категорії «Хімчистка»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2009 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/dry-cleaner/?results=2009A