Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2014 рік.
Результати народного голосування за 2 квартал 2014 року у категорії
Заходи та шоу / Івент-агенція
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Империя Праздника
33,33%
5
2.
1
BonapArt
22,22%
3,33
2.
~
S.A.L.-show
22,22%
3,33
4.
~
Art Service
11,11%
1,67
4.
3
Artmaxima
11,11%
1,67
4.
1
Magic Events
11,11%
1,67
4.
3
Sevents Agency
11,11%
1,67
4.
~
SunEvent
11,11%
1,67
4.
3
Барабан
11,11%
1,67
4.
3
Барвы
11,11%
1,67
4.
3
Два товарища
11,11%
1,67
4.
3
Ретро-Бум
11,11%
1,67
4.
~
Театр Праздников
11,11%
1,67
–.
3
Celebrate
0,00%
0
–.
3
Inventive Group Event Agency
0,00%
0
–.
3
Le Star
0,00%
0
–.
3
Nebo Events Agency
0,00%
0
–.
Tucha Company
0,00%
0
–.
Ultra Promotion
0,00%
0
–.
Шаленій
0,00%
0
–.
Event Contora SaKȧ
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.