Результати народного голосування 2019 року у категорії Життя міста / Заклади харчування / Ресторан східно-азіатської кухні
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Жёлтое море |
50,00% |
5 |
|
2. |
|
Ronin |
20,59% |
2,21 |
|
3. |
7 |
China White
|
11,76% |
1,33 |
|
4. |
3 |
Сан Тори |
11,76% |
1,13 |
|
5. |
|
CHI |
8,82% |
0,98 |
|
6. |
~ |
Spicy NoSpicy |
8,82% |
0,92 |
|
6. |
|
Імператор |
8,82% |
0,92 |
|
8. |
|
Харбин |
8,82% |
0,75 |
|
9. |
4 |
Аріранг |
5,88% |
0,56 |
|
10. |
|
Khu Yum |
2,94% |
0,50 |
|
11. |
~ |
Koya |
2,94% |
0,42 |
|
12. |
7 |
Ікігай
|
2,94% |
0,25 |
|
12. |
7 |
Дю Лонг |
2,94% |
0,25 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Ресторан східно-азіатської кухні». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|