Результати народного голосування за 1 квартал 2010 року у категорії Життя міста / Заклади харчування: Фаст-фуд / смарт-фуд
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
МакДональдз |
68,42% |
5 |
|
2. |
|
Картопляна Хата |
31,58% |
2,31 |
|
3. |
|
Печена Картопля |
21,05% |
1,54 |
|
4. |
|
McFoxy |
10,53% |
0,77 |
|
4. |
|
МакСмак |
10,53% |
0,77 |
|
6. |
|
L’Kafa |
5,26% |
0,38 |
|
6. |
|
Мільвіль |
5,26% |
0,38 |
|
6. |
|
По-перше |
5,26% |
0,38 |
|
6. |
|
Смачна картопля |
5,26% |
0,38 |
|
–. |
|
Одесса Мама |
5,26% |
0,38 |
|
–. |
|
Франциско |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Wookie-Dookie |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|