Результати народного голосування 2011 року у категорії Життя міста / Заклади харчування: Фаст-фуд / смарт-фуд
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
МакДональдз |
80,14% |
5 |
|
2. |
|
Картопляна Хата |
35,62% |
2,04 |
|
3. |
4 |
McFoxy |
13,70% |
0,98 |
|
4. |
3 |
Печена Картопля |
13,01% |
0,73 |
|
5. |
|
Смачна картопля |
11,64% |
0,60 |
|
6. |
8 |
Франциско |
3,42% |
0,25 |
|
7. |
10 |
Цезарь |
3,42% |
0,20 |
|
8. |
6 |
L’Kafa |
2,74% |
0,18 |
|
9. |
7 |
МакСмак |
3,42% |
0,16 |
|
10. |
9 |
Мільвіль |
2,05% |
0,14 |
|
11. |
|
По-перше |
0,68% |
0,07 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Фаст-фуд / смарт-фуд». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|