Результати народного голосування за 1 квартал 2012 року у категорії Життя міста / Заклади харчування: Фаст-фуд / смарт-фуд
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
МакДональдз |
73,91% |
5 |
|
2. |
|
Картопляна Хата |
26,09% |
1,76 |
|
3. |
4 |
McFoxy |
13,04% |
0,88 |
|
3. |
|
Смачна картопля |
13,04% |
0,88 |
|
–. |
5 |
МакСмак |
8,70% |
0,59 |
|
–. |
6 |
Цезарь |
8,70% |
0,59 |
|
5. |
6 |
L’Kafa |
4,35% |
0,29 |
|
5. |
~ |
Мільвіль |
4,35% |
0,29 |
|
5. |
3 |
Печена Картопля |
4,35% |
0,29 |
|
–. |
6 |
Франциско |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
По-перше |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|