Результати народного голосування 2012 року у категорії Життя міста / Заклади харчування: Фаст-фуд / смарт-фуд
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
МакДональдз |
74,07% |
5 |
|
2. |
|
Картопляна Хата |
25,93% |
1,89 |
|
3. |
|
McFoxy |
19,75% |
1,42 |
|
4. |
5 |
Смачна картопля |
11,11% |
0,76 |
|
5. |
8 |
L’Kafa |
8,64% |
0,68 |
|
6. |
4 |
Печена Картопля |
6,17% |
0,503 |
|
7. |
|
L’Entrecote |
1,23% |
0,500 |
|
–. |
7 |
Цезарь |
6,17% |
0,381 |
|
–. |
9 |
МакСмак |
4,94% |
0,326 |
|
8. |
10 |
Мільвіль |
2,47% |
0,128 |
|
–. |
11 |
По-перше |
1,23% |
0,125 |
|
9. |
6 |
Франциско |
1,23% |
0,054 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Фаст-фуд / смарт-фуд». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|