Результати народного голосування за 4 квартал 2014 року у категорії Життя міста / Заклади харчування: Фаст-фуд / смарт-фуд
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
МакДональдз |
71,88% |
5 |
|
2. |
4 |
McFoxy |
25,00% |
1,74 |
|
3. |
2 |
Картопляна Хата |
15,63% |
1,09 |
|
3. |
8 |
Крила |
15,63% |
1,09 |
|
5. |
3 |
KFC |
12,50% |
0,87 |
|
6. |
7 |
Мільвіль |
9,38% |
0,65 |
|
6. |
5 |
Печена Картопля |
9,38% |
0,65 |
|
8. |
3 |
Смачна картопля |
6,25% |
0,43 |
|
9. |
8 |
Beefy’s |
3,13% |
0,22 |
|
9. |
5 |
L’Kafa |
3,13% |
0,22 |
|
9. |
7 |
Франциско |
3,13% |
0,22 |
|
–. |
6 |
L’Entrecote |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|