Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії Життя міста / Заклади харчування: Фаст-фуд / смарт-фуд
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
МакДональдз |
81,08% |
5 |
|
2. |
3 |
Картопляна Хата |
21,62% |
1,33 |
|
2. |
5 |
Печена Картопля |
21,62% |
1,33 |
|
4. |
2 |
KFC |
13,51% |
0,83 |
|
5. |
|
McFoxy |
12,16% |
0,75 |
|
6. |
5 |
Крила |
6,76% |
0,42 |
|
–. |
4 |
L’Kafa
|
6,76% |
0,42 |
|
7. |
|
FreshLine |
2,70% |
0,17 |
|
7. |
5 |
Мільвіль |
2,70% |
0,17 |
|
7. |
~ |
Смачна картопля |
2,70% |
0,17 |
|
10. |
5 |
L’Entrecote |
1,35% |
0,08 |
|
10. |
5 |
Франциско |
1,35% |
0,08 |
|
–. |
~ |
Beefy’s |
1,35% |
0,08 |
|
–. |
|
Pane Fresco |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|