Результати народного голосування 2016 року у категорії Життя міста / Заклади харчування: Фаст-фуд / смарт-фуд
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
МакДональдз |
74,21% |
5 |
|
2. |
3 |
KFC |
31,22% |
2,11 |
|
3. |
4 |
Печена Картопля |
20,36% |
1,39 |
|
4. |
2 |
Картопляна Хата
|
19,46% |
1,33 |
|
5. |
|
McFoxy |
14,93% |
1 |
|
6. |
11 |
Salateira |
12,22% |
0,81 |
|
7. |
6 |
Смачна картопля |
6,79% |
0,47 |
|
8. |
|
Лакки Лучано |
4,52% |
0,43 |
|
9. |
12 |
FreshLine |
4,07% |
0,29 |
|
10. |
7 |
Крила |
4,07% |
0,26 |
|
11. |
|
Bistro Bistro |
3,62% |
0,25 |
|
12. |
9 |
Мільвіль |
3,17% |
0,225 |
|
13. |
|
StarBurger |
2,26% |
0,221 |
|
14. |
~ |
Pane Fresco |
3,17% |
0,213 |
|
15. |
8 |
L’Entrecote |
1,36% |
0,096 |
|
16. |
10 |
Франциско |
0,90% |
0,059 |
|
17. |
|
Orang+Utan |
0,90% |
0,054 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2016 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Фаст-фуд / смарт-фуд». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|