Результати народного голосування 2017 року у категорії Життя міста / Заклади харчування: Фаст-фуд / смарт-фуд
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
МакДональдз |
62,20% |
5 |
|
2. |
|
KFC |
24,39% |
1,94 |
|
3. |
4 |
Картопляна Хата |
17,68% |
1,38 |
|
4. |
|
Hesburger
|
4,88% |
1,21 |
|
5. |
6 |
Salateira |
11,59% |
0,97 |
|
6. |
3 |
Печена Картопля |
11,59% |
0,89 |
|
7. |
5 |
McFoxy |
9,76% |
0,73 |
|
8. |
10 |
Крила |
5,49% |
0,53 |
|
9. |
17 |
Orang+Utan |
6,71% |
0,51 |
|
10. |
13 |
StarBurger |
6,10% |
0,50 |
|
11. |
9 |
FreshLine |
6,71% |
0,49 |
|
12. |
|
Містер Снек |
1,83% |
0,46 |
|
13. |
8 |
Лакки Лучано |
4,27% |
0,41 |
|
14. |
11 |
Bistro Bistro |
5,49% |
0,37 |
|
15. |
16 |
Франциско |
4,27% |
0,35 |
|
16. |
14 |
Pane Fresco
|
3,05% |
0,26 |
|
17. |
7 |
Смачна картопля |
2,44% |
0,21 |
|
18. |
15 |
L’Entrecote |
2,44% |
0,17 |
|
19. |
12 |
Мільвіль |
1,83% |
0,12 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2017 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Фаст-фуд / смарт-фуд». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2017 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|