Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року у категорії Доставка і перевезення / Доставка їжі
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Eda.ua (337-37-37) |
44,44% |
5 |
|
–. |
|
Uber Eats
|
38,89% |
4,38 |
|
2. |
|
FoodMiles (екс-Ping-Pong, 0 800-21–99–99) |
11,11% |
1,25 |
|
3. |
|
Eat Easy |
5,56% |
0,63 |
|
3. |
|
Royal Service (044/050/067/093 502-49-49) |
5,56% |
0,63 |
|
3. |
4 |
Smachnogo.ua (050 490-33-47) |
5,56% |
0,63 |
|
3. |
|
Wowdetox
|
5,56% |
0,63 |
|
3. |
~ |
Екіпаж сервіс |
5,56% |
0,63 |
|
–. |
|
Tainabox |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|