Результати народного голосування за 4 квартал 2019 року у категорії Доставка і перевезення / Доставка їжі
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
FoodEx |
29,41% |
5 |
|
1. |
|
Glovo |
29,41% |
5 |
|
–. |
|
Uber Eats
|
23,53% |
4 |
|
3. |
1 |
Eda.ua (337-37-37) |
11,76% |
2 |
|
4. |
2 |
Eat Easy |
5,88% |
1 |
|
4. |
|
FoodMiles (екс-Ping-Pong, 0 800-21–99–99) |
5,88% |
1 |
|
4. |
5 |
Royal Service (044/050/067/093 502-49-49) |
5,88% |
1 |
|
4. |
|
Smachnogo.ua (050 490-33-47) |
5,88% |
1 |
|
4. |
|
Tainabox |
5,88% |
1 |
|
4. |
5 |
Wowdetox
|
5,88% |
1 |
|
–. |
3 |
Екіпаж сервіс |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|