Поточні результати голосування Інтернет-аудиторії у категорії Доставка і перевезення / Доставка їжі
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
Glovo |
50,00% |
5 |
|
1. |
Tainabox |
50,00% |
5 |
|
–. |
Eat Easy |
0,00% |
0 |
|
–. |
Eda.ua (337-37-37) |
0,00% |
0 |
|
–. |
FoodEx |
0,00% |
0 |
|
–. |
FoodMiles (екс-Ping-Pong, 0 800-21–99–99) |
0,00% |
0 |
|
–. |
Raketa |
0,00% |
0 |
|
–. |
Royal Service (044/050/067/093 502-49-49) |
0,00% |
0 |
|
–. |
Smachnogo.ua (050 490-33-47) |
0,00% |
0 |
|
–. |
Wowdetox
|
0,00% |
0 |
|
–. |
Екіпаж сервіс |
0,00% |
0 |
| |
|
Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом
на 4.11.2024 21:14:27 і не є остаточним.
Забороняється використання та перепублікація результатів незавершеного голосування без посилання на джерело інформації,
а також без пояснення методики конкурсу «Фаворити Успіху» та обов’язкової примітки про те,
що голосування все ще триває і даний результат не є фінальним. На цей рейтинг можна впливати, залучаючи до опитування нових
респондентів, своїх друзів і знайомих, які в свою чергу зможуть вказати у голосуванні власні уподобання, висловлюючи таким
чином довіру до обранимх учасників. |
|