Підсумкові результати голосування 2016 року за інтегральною оцінкою у категорії Транспорт і квитки / Іноземна авіакомпанія з рейсами до України
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Wizz Air |
|
5 |
|
2. |
5 |
Turkish Airlines |
|
3,26 |
|
3. |
6 |
Air France |
|
3,09 |
|
4. |
3 |
Lufthansa |
|
3,06 |
|
5. |
2 |
KLM |
|
2,86 |
|
6. |
4 |
British Airways |
|
1,25 |
|
7. |
10 |
Air Baltic |
|
1,03 |
|
8. |
14 |
Air Arabia |
|
1 |
|
9. |
10 |
Flydubai |
|
0,97 |
|
10. |
12 |
Aegean Airlines |
|
0,84 |
|
11. |
10 |
Royal Jordanian |
|
0,73 |
|
12. |
9 |
Pegasus |
|
0,65 |
|
13. |
|
Air Astana |
|
0,58 |
|
14. |
12 |
EL AL Israel Airlines |
|
0,55 |
|
15. |
8 |
Air Moldova |
|
0,49 |
|
16. |
14 |
Vueling |
|
0,48 |
|
17. |
7 |
Swiss |
|
0,47 |
|
18. |
~ |
Belavia |
|
0,42 |
|
19. |
12 |
LOT |
|
0,37 |
|
20. |
|
Nordica |
|
0,27 |
|
21. |
11 |
Austrian Airlines |
|
0,25 |
|
21. |
~ |
Czech Airlines |
|
0,25 |
|
–. |
~ |
Estonian Air |
|
0,23 |
|
–. |
~ |
Alitalia |
|
0,21 |
|
23. |
14 |
Onur Air |
|
0,17 |
|
24. |
~ |
Nouvelair Tunisie |
|
0,122 |
|
25. |
14 |
Azerbaijan Airlines |
|
0,117 |
| |
|
Компанія, що посіла 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращою за оцінкою споживачів та найуспішнішою українською компанією 2016 року в категорії «Іноземна авіакомпанія з рейсами до України»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|