Результати народного голосування 2015 року у категорії Відпочинок та розваги Києва: Антікафе / Заклад вільного простору
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
БеседниZzа |
33,33% |
5 |
|
2. |
3 |
Циферблат |
23,08% |
4,42 |
|
3. |
2 |
Часопис |
23,08% |
3,91 |
|
4. |
5 |
Бергамот |
20,51% |
2,41 |
|
5. |
|
BiblioTech |
10,26% |
1,60 |
|
6. |
|
Пауза |
2,56% |
1,43 |
|
7. |
6 |
Freud House |
2,56% |
0,71 |
|
–. |
7 |
Creative Space 12 |
2,56% |
0,20 |
|
–. |
|
Projector |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2015 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Заклад вільного простору». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|