Результати народного голосування 2016 року у категорії Відпочинок та розваги Києва: Антікафе / Заклад вільного простору
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Часопис |
24,66% |
5 |
|
2. |
|
Циферблат |
21,92% |
4,85 |
|
–. |
~ |
5 комнат |
5,48% |
4,71 |
|
3. |
4 |
Бергамот |
20,55% |
4,56 |
|
4. |
1 |
БеседниZzа |
16,44% |
3,97 |
|
5. |
7 |
Freud House |
15,07% |
3,24 |
|
6. |
5 |
BiblioTech |
12,33% |
2,72 |
|
7. |
~ |
Projector |
9,59% |
2,35 |
|
–. |
6 |
Пауза |
5,48% |
1,32 |
|
–. |
~ |
Creative Space 12 |
1,37% |
1,18 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2016 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Заклад вільного простору». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|