Підсумкові результати голосування 2018 року за інтегральною оцінкою у категорії Відпочинок та розваги Києва: Антікафе / Заклад вільного простору
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
2 |
Циферблат |
|
5 |
|
2. |
1 |
Часопис |
|
3,77 |
|
3. |
5 |
BiblioTech |
|
3,51 |
|
4. |
|
Freud House |
|
3,16 |
|
5. |
8 |
Campus AntiCafe |
|
3,08 |
|
6. |
10 |
Времени вагон |
|
2,54 |
|
7. |
|
БеседниZzа |
|
2,50 |
|
8. |
3 |
Бергамот |
|
1,89 |
|
9. |
6 |
Mr. Bukovski |
|
1,53 |
|
10. |
9 |
Игромаг |
|
1,23 |
|
11. |
10 |
LifeZone |
|
1,22 |
|
12. |
|
Projector |
|
1,14 |
|
13. |
11 |
Ping-pong мастер |
|
0,36 |
| |
|
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найуспішнішим українським закладом 2018 року в категорії «Заклад вільного простору»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|