Результати народного голосування 2019 року у категорії Відпочинок та розваги Києва: Антікафе / Заклад вільного простору
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Logovo |
20,00% |
5 |
|
2. |
5 |
Времени вагон |
28,00% |
4,08 |
|
2. |
|
Циферблат |
28,00% |
4,08 |
|
4. |
1 |
Часопис |
24,00% |
3,83 |
|
5. |
8 |
Freud House |
16,00% |
2,81 |
|
6. |
3 |
Бергамот |
12,00% |
1,79 |
|
6. |
|
БеседниZzа |
12,00% |
1,79 |
|
8. |
13 |
BiblioTech |
8,00% |
1,53 |
|
9. |
7 |
Projector |
8,00% |
1,28 |
|
10. |
4 |
Campus AntiCafe |
8,00% |
1,02 |
|
11. |
12 |
Ping-pong мастер |
4,00% |
0,77 |
|
12. |
11 |
Mr. Bukovski |
4,00% |
0,51 |
|
–. |
10 |
LifeZone |
0,00% |
0 |
|
–. |
9 |
Игромаг |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Заклад вільного простору». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|