«Фаворити Успіху» logo Автозаправка :: Результати народного голосування 2006 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Життя міста / Автозаправка
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. ТНК  42,11% 5
2. ЛУКОЙЛ-Україна  36,84% 4,63
3.
4
WOG  14,47% 2,41
4.
3
Укртатнафта  13,16% 2,31
5.
6
Золотой гепард  15,79% 2,13
6.
4
OKKO  11,84% 1,76
7.
3
НК Альянс  10,53% 1,39
8.
~
ANP  7,89% 1,02
8.
4
КЛО  9,21% 1,02
8.
5
Укрнафта  5,26% 1,02
11.
6
Гефест  6,58% 0,83
12.
~
Русава  3,95% 0,74
13.
~
Екоіл  2,63% 0,46
14.
~
Нафтогаз  2,63% 0,28
15.
6
Рось  2,63% 0,19
16.
~
Ярило  1,32% 0,09

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Автозаправка».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/fuel-station/?results=2006U