Підсумкові результати голосування 2010 року за інтегральною оцінкою у категорії Життя міста / Автозаправка
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
5 |
OKKO |
|
5 |
|
2. |
1 |
WOG |
|
3,82 |
|
3. |
|
ТНК |
|
3,35 |
|
4. |
2 |
Shell |
|
2,98 |
|
5. |
4 |
Укртатнафта |
|
2,48 |
|
6. |
|
ЛУКОЙЛ-Україна |
|
2,33 |
|
7. |
|
КЛО |
|
1,50 |
|
8. |
9 |
Укрнафта |
|
1,42 |
|
9. |
|
УкрАвто
|
|
1,38 |
|
10. |
14 |
Рось |
|
1,18 |
|
11. |
10 |
ANP |
|
0,86 |
|
12. |
17 |
Авіас |
|
0,69 |
|
13. |
11 |
Нафтогаз |
|
0,40 |
|
14. |
|
БРСМ-Нафта |
|
0,37 |
|
15. |
12 |
НК Альянс |
|
0,31 |
|
–. |
8 |
Золотой гепард |
|
0,28 |
|
16. |
|
Rubix |
|
0,11 |
|
16. |
15 |
Екоіл |
|
0,11 |
|
18. |
|
Formula |
|
0,06 |
|
18. |
13 |
Гефест |
|
0,06 |
|
–. |
18 |
Реле-Петроліум |
|
0 |
| |
|
Марка автозаправних станцій, що посіла 1-шу позицію в даному рейтингу, є найуспішнішою маркою України 2010 року в категорії «Автозаправка»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|