Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії Життя міста / Автозаправка
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
WOG |
54,72% |
5 |
|
2. |
4 |
OKKO |
33,96% |
3,10 |
|
3. |
4 |
Shell |
30,19% |
2,76 |
|
3. |
|
ТНК |
30,19% |
2,76 |
|
5. |
2 |
ЛУКОЙЛ-Україна |
28,30% |
2,59 |
|
6. |
5 |
Укрнафта |
16,98% |
1,55 |
|
6. |
|
Укртатнафта |
16,98% |
1,55 |
|
8. |
6 |
Авіас |
15,09% |
1,38 |
|
9. |
8 |
КЛО |
11,32% |
1,03 |
|
10. |
|
Нефтек |
9,43% |
0,86 |
|
11. |
7 |
Золотой гепард |
7,55% |
0,69 |
|
12. |
~ |
Гефест |
5,66% |
0,52 |
|
13. |
~ |
ANP |
3,77% |
0,34 |
|
13. |
|
БРСМ-Нафта |
3,77% |
0,34 |
|
13. |
7 |
Нафтогаз |
3,77% |
0,34 |
|
13. |
9 |
НК Альянс |
3,77% |
0,34 |
|
17. |
8 |
Rubix |
1,89% |
0,17 |
|
17. |
9 |
Рось |
1,89% |
0,17 |
|
–. |
|
Formula |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Екоіл |
0,00% |
0 |
|
–. |
9 |
УкрАвто
|
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|