«Фаворити Успіху» logo Автозаправка :: Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії
Життя міста / Автозаправка
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. WOG  54,72% 5
2.
4
OKKO  33,96% 3,10
3.
4
Shell  30,19% 2,76
3. ТНК  30,19% 2,76
5.
2
ЛУКОЙЛ-Україна  28,30% 2,59
6.
5
Укрнафта  16,98% 1,55
6. Укртатнафта  16,98% 1,55
8.
6
Авіас  15,09% 1,38
9.
8
КЛО  11,32% 1,03
10. Нефтек  9,43% 0,86
11.
7
Золотой гепард  7,55% 0,69
12.
~
Гефест  5,66% 0,52
13.
~
ANP  3,77% 0,34
13. БРСМ-Нафта  3,77% 0,34
13.
7
Нафтогаз  3,77% 0,34
13.
9
НК Альянс  3,77% 0,34
17.
8
Rubix  1,89% 0,17
17.
9
Рось  1,89% 0,17

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/fuel-station/?results=20112