Підсумкові результати голосування 2012 року за інтегральною оцінкою у категорії Життя міста / Автозаправка
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
OKKO |
|
5 |
|
2. |
3 |
WOG |
|
4,47 |
|
3. |
2 |
Shell |
|
2,43 |
|
4. |
9 |
КЛО |
|
2,11 |
|
5. |
|
ЛУКОЙЛ-Україна |
|
2,05 |
|
6. |
4 |
БРСМ-Нафта |
|
1,70 |
|
7. |
6 |
ТНК |
|
1,63 |
|
8. |
|
SOCAR |
|
1,35 |
|
9. |
7 |
Авіас |
|
0,76 |
|
9. |
11 |
Укртатнафта |
|
0,76 |
|
11. |
8 |
ANP |
|
0,75 |
|
12. |
10 |
УкрАвто
|
|
0,70 |
|
13. |
12 |
Укрнафта |
|
0,48 |
|
14. |
16 |
Нафтогаз |
|
0,37 |
|
15. |
13 |
Formula |
|
0,34 |
|
16. |
14 |
Золотой гепард |
|
0,15 |
|
17. |
20 |
НК Альянс |
|
0,06 |
|
18. |
|
Rubix |
|
0,04 |
|
18. |
21 |
Екоіл |
|
0,04 |
|
20. |
15 |
Гефест |
|
0,03 |
|
–. |
17 |
Нефтек |
|
0 |
|
–. |
19 |
Рось |
|
0 |
| |
|
Марка автозаправних станцій, що посіла 1-шу позицію в даному рейтингу, є найуспішнішою маркою України 2012 року в категорії «Автозаправка»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|