Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії Життя міста / Автозаправка
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
OKKO |
43,08% |
5 |
|
2. |
1 |
WOG |
40,00% |
4,64 |
|
3. |
|
Shell |
16,92% |
1,96 |
|
3. |
6 |
SOCAR |
16,92% |
1,96 |
|
3. |
6 |
Укрнафта |
16,92% |
1,96 |
|
–. |
2 |
ЛУКОЙЛ-Україна |
16,92% |
1,96 |
|
6. |
2 |
ТНК |
9,23% |
1,07 |
|
6. |
~ |
Укртатнафта |
9,23% |
1,07 |
|
8. |
5 |
ANP |
6,15% |
0,71 |
|
8. |
6 |
Авіас |
6,15% |
0,71 |
|
8. |
4 |
КЛО |
6,15% |
0,71 |
|
11. |
6 |
Золотой гепард |
4,62% |
0,54 |
|
12. |
6 |
БРСМ-Нафта |
3,08% |
0,36 |
|
12. |
~ |
Гефест |
3,08% |
0,36 |
|
12. |
~ |
Нафтогаз |
3,08% |
0,36 |
|
15. |
5 |
Екоіл |
1,54% |
0,18 |
|
15. |
~ |
Нефтек |
1,54% |
0,18 |
|
–. |
~ |
Рось |
1,54% |
0,18 |
|
–. |
6 |
Formula |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
НК Альянс |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
УкрАвто
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Rubix |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|