Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії Життя міста / Автозаправка
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
OKKO |
59,26% |
5 |
|
2. |
1 |
WOG |
48,15% |
4,06 |
|
3. |
5 |
Shell |
18,52% |
1,56 |
|
4. |
6 |
SOCAR |
14,81% |
1,25 |
|
4. |
5 |
КЛО |
14,81% |
1,25 |
|
–. |
4 |
ЛУКОЙЛ-Україна |
14,81% |
1,25 |
|
6. |
|
ANP |
11,11% |
0,94 |
|
6. |
3 |
ТНК |
11,11% |
0,94 |
|
6. |
5 |
Укрнафта |
11,11% |
0,94 |
|
9. |
6 |
БРСМ-Нафта |
7,41% |
0,63 |
|
9. |
6 |
Гефест |
7,41% |
0,63 |
|
9. |
7 |
Укртатнафта |
7,41% |
0,63 |
|
12. |
~ |
Екоіл |
3,70% |
0,31 |
|
12. |
~ |
Нефтек |
3,70% |
0,31 |
|
–. |
|
Formula |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
Авіас |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Золотой гепард |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Нафтогаз |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
НК Альянс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
УкрАвто
|
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|