Підсумкові результати голосування 2016 року за інтегральною оцінкою у категорії Життя міста / Автозаправка
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
WOG |
|
5 |
|
2. |
|
OKKO |
|
4,79 |
|
3. |
4 |
SOCAR |
|
4,25 |
|
4. |
6 |
КЛО |
|
3,31 |
|
5. |
3 |
Shell |
|
2,18 |
|
6. |
7 |
ANP |
|
1,44 |
|
7. |
5 |
БРСМ-Нафта |
|
1,14 |
|
8. |
|
Укрнафта |
|
0,62 |
|
9. |
|
Amic Energy |
|
0,55 |
|
10. |
|
UPG |
|
0,46 |
|
11. |
9 |
ТНК |
|
0,42 |
|
12. |
16 |
Екоіл |
|
0,32 |
|
13. |
10 |
Укртатнафта |
|
0,20 |
|
14. |
12 |
Золотой гепард |
|
0,18 |
|
15. |
~ |
Formula |
|
0,17 |
|
16. |
15 |
Гефест |
|
0,124 |
|
17. |
14 |
Нафтогаз |
|
0,119 |
|
18. |
11 |
УкрАвто
|
|
0,073 |
|
19. |
13 |
Авіас |
|
0,069 |
|
20. |
17 |
Нефтек |
|
0,039 |
|
21. |
~ |
НК Альянс |
|
0,037 |
| |
|
Марка автозаправних станцій, що посіла 1-шу позицію в даному рейтингу, є найуспішнішою маркою України 2016 року в категорії «Автозаправка»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|