Результати народного голосування 2006 року у категорії Магазини одягу / Магазин виробів з хутра та шкіри
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Империя меха |
47,69% |
5 |
|
2. |
3 |
Тикаферлюкс (ex-Хутра України) |
46,15% |
4,97 |
|
3. |
~ |
Domino Collection |
10,77% |
1,16 |
|
4. |
2 |
Снежная королева |
9,23% |
0,98 |
|
5. |
4 |
Екатерина меха |
7,69% |
0,91 |
|
6. |
|
Adamo |
7,69% |
0,78 |
|
7. |
~ |
Symbol |
7,69% |
0,73 |
|
7. |
~ |
Upstar |
7,69% |
0,73 |
|
9. |
~ |
Sanahunt |
6,15% |
0,66 |
|
9. |
|
Хутро стиль |
6,15% |
0,66 |
|
11. |
~ |
Julia |
4,62% |
0,44 |
|
12. |
~ |
ТЕТІ |
4,62% |
0,41 |
|
13. |
|
Christ |
1,54% |
0,25 |
|
–. |
|
BISOGNO |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин виробів з хутра та шкіри». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|